Browary Warszawskie — Twój pewny parking płatny na warszawskiej Woli
Całodobowy parking podziemny P3 Browary Warszawskie mieści się na terenie nowej inwestycji, u zbiegu ulic Grzybowskiej i Wroniej. Wjazd na parking odbywa się od strony ul. Wroniej. W jego okolicy znajdują się imponujące wieżowce z nowoczesnymi przestrzeniami biurowymi, a także liczne knajpki i obiekty kulturalne. Nieopodal mieści się między innymi biurowiec Warsaw Trade Tower, luksusowy hotel Hilton czy Muzeum Powstania Warszawskiego.
Komfortowy i nowoczesny parking płatny — Warszawa Wola
Zaparkowanie auta w Warszawie sprawia coraz więcej kłopotów — nie tylko odwiedzającym stolicę turystom, ale też mieszkańcom miasta. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, stworzyliśmy nowoczesny parking płatny na warszawskiej Woli, który jest czynny 24/7. Wybierz go, jeśli chcesz mieć pewność, że Twój pojazd jest zaparkowany w bezpiecznym miejscu, cenisz wygodę i dogodną lokalizację. Zaskoczy Cię, jak blisko jest nasz parking Muzeum Powstania Warszawskiego i Warsaw Trade Tower!
Parking jest wyposażony w system kamer, ale to nie wszystko. Jest też pod stałym nadzorem ochrony budynku.
Wierzymy, że wysoka jakość usług może iść w parze z niskimi cenami, dlatego oferujemy naszym klientom atrakcyjne ceny krótkoterminowych postojów, jak i parkowania całodobowego (start o dowolnej godzinie).
Jeżeli posiadasz kartę Pcard+, płatność naliczana jest na Twoje konto.
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
BezpieczeństwoRozwiń
Czy parking jest monitorowany?
Tak, parking posiada system kamer monitorujących, do którego dostęp mają pracownicy parkingu oraz Krajowego Centrum Operacyjnego.
Czy parking jest strzeżony?
Wszystkie nasze parkingi są dozorowane. Parking posiada system monitorujący.
Zwiń
ParkowanieRozwiń
W jakich godzinach parking jest otwarty?
Parking otwarty jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Gdzie mogę znaleźć informację na temat opłat parkingowych?
Cennik znajduje się przed wjazdem na parking oraz na kasie automatycznej, znajdującej się na klatce schodowej przy wejściu od ulicy Grzybowskiej (Browary Haberbusch i Schiele) oraz przy rampie wyjazdowej z parkingu. Cennik możesz również sprawdzić tutaj.
Jak mogę dostać się na parking?
Wjazd na parking znajduje się od ulicy Wroniej. Wejście i wyjście dla pieszych znajduje się na klatce od ulicy Grzybowskiej (Browary Haberbusch i Schiele).
Co mogę zrobić, jeśli moje pieniądze utknęły w kasie automatycznej podczas płacenia?
Prosimy o poinformowanie o sytuacji przez interkom znajdujący się na kasie automatycznej. Otrzymasz wówczas wskazówki, co należy zrobić.
Czy niepełnosprawni mogą parkować za darmo?
Na parkingu nie ma miejsc specjalnego przeznaczenia.
Jakiej maksymalnej wysokości może być samochód wjeżdżający na parking?
Maksymalna dopuszczalna wysokość auta to 2,0 m.
Czy z parkingu mogą korzystać samochody zasilane LPG?
Tak, na tym parkingu możliwe jest parkowanie aut z instalacją LPG.
Co mam zrobić, jeśli zgubię bilet parkingowy?
Na kasie automatycznej i kolumnach znajdują się specjalne przyciski interkomu. Jeśli zgubisz bilet, wciśnij go, by połączyć się z obsługą parkingu i uzyskać informację o dalszych krokach.
Zwiń
Abonamenty i płatnościRozwiń
Jakie są ceny abonamentów parkingowych?
Na parkingu dostępne są różne abonamenty do wielu potrzeb kierowców. Więcej szczegółów znajdziesz w Cenniku
Jak mogę zapłacić za parkowanie?
Opłaty dokonasz w kasie automatycznej gotówką lub kartą. Jeżeli posiadasz kartę Pcard+, sprawdź warunki opłaty za parking w regulaminie karty dostępnym na stronie Pcard+.
Gdzie i kiedy dokonuję opłaty za parkowanie?
Przed wyjazdem z parkingu udaj się z biletem do kasy automatycznej, zlokalizowanej na klatce schodowej przy wejściu od ulicy Grzybowskiej (klatka B). Po dokonaniu opłaty masz jeszcze 15 minut na opuszczenie parkingu. Posiadacze Pcard+ przykładają swoją kartę przy kolumnie przed szlabanem.
Jak mogę uzyskać abonament parkingowy lub go zmienić?
Abonament zamówisz na stronie tutaj. Wystarczy, że wypełnisz formularz ‒ odpowiemy jak najszybciej. Aby dokonać zmiany w abonamencie, napisz na adres: abonamenty@interparking.com, podając podstawowe dane i określając, którego parkingu dotyczą zmiany.
Jak mogę otrzymać paragon już po zapłaceniu?
Paragon możesz otrzymać wyłącznie w trakcie płatności w kasie automatycznej. Wybierz odpowiedni przycisk podczas opłacania biletu. Jeśli o nim zapomnisz i wyjedziesz, nie jesteśmy w stanie wystawić paragonu za usługę.
Czy wystawiacie faktury za parkowanie?
Jeśli chcesz otrzymać fakturę, potrzebujemy oryginał paragonu. Prześlij go do naszej siedziby głównej wraz z informacją, na jakie dane mamy wystawić fakturę oraz gdzie mamy ją odesłać. Istnieje możliwość wystawienia faktury elektronicznej.
Czy możliwe jest bezpłatne parkowanie?
Parkowanie bez opłat nie jest możliwe.
Czy możliwe jest tańsze parkowanie?
Na parkingu obsługiwane są karty Pcard+, które upoważniają do dodatkowej zniżki. Aby zamówić kartę i korzystać ze zniżek, odwiedź stronę www.pcard.pl i już dziś zamów swoją kartę. Wszelkie dodatkowe informacje o programie dostępne są na dedykowanej stronie WWW wskazanej powyżej.
Zwiń
ObsługaRozwiń
Czy można zarezerwować miejsce parkingowe?
Tak, miejsca parkingowe można rezerwować online. Zarezerwuj miejsce
Zarezerwowałem parking. Co dalej?
Po przybyciu na miejsce podjedź do niebieskiej kolumny i zeskanuj kod QR. Nie pobieraj biletu, jeśli rezerwacja zostanie rozpoznana szlaban otworzy się. Tego samego kodu QR użyj przy wyjeździe z parkingu.
Musiałem przedłużyć pobyt na parkingu. Co należy zrobić?
Jeżeli zarezerwowany czas został przekroczony płatność zostanie pobrana z karty wskazanej w procesie rezerwacji. Użyj kodu QR, aby wyjechać z parkingu.
Czy na parkingu znajduje się obsługa?
W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z obsługą za pomocą interkomu. Przyciski znajdują się na kolumnie wjazdowej, wyjazdowej oraz kasie automatycznej. Jeśli masz dodatkowe pytania, zadzwoń lub napisz. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj
Zwiń
Wszystkie reklamacje dotyczące naszych usług prosimy zgłaszać poprzez formularz reklamacyjny